2022 Sezon Öncesi Döneminin yaklaşmasıyla birlikte, Riot Games ”planlarımızı yılın önceki dönemlerinden beri paylaşarak sizi 11.23’te gelecek değişikliklere hazırlamaya çalışmıştık ” açıklaması yaptı.

2022 Sezon Öncesi Dönemi bugünden itibaren uzun bir süre (dört hafta kadar) Açık Beta’da olacak. Böylelikle kasım ayı içerisinde son değişiklikleri oyuna getirmeden önce sizlerin geribildirimlerini almak hem de testler yapmak için Riot Games zaman kazanmış olacak. Riot Games, değişiklikler gerçekleştikçe geribildirim yapacağını da duyurdu.

REKLAMmonsters reloaded advertisement

Ejderhalar

Kimya Ejderi

  • Standart Güçlendirme

Senden daha fazla mevcut cana sahip rakiplere yönelik ilave hasar sağlar (yük başına en fazla %5 artış).

  • Ejder Ruhu

Bir takım Kimya Ejderi Ruhu’nu ele geçirdiğinde, takım üyeleri katledilmelerinin ardından kısa süreliğine hayatta kalır.

  • Yüzey Şekilleri

Yüzey şekilleri Kimya Ejderi için değiştiğinde ormandaki dört noktada gaz bölgeleri ortaya çıkar. Gaz bölgeleri, alandaki tüm şampiyonları kamufle eder. Kamuflaja bürünen rakipler normal görüş totemlerince açığa çıkarılamaz; ancak kontrol totemleri, keşif çiçekleri ve görünmez rakipleri açığa çıkaran diğer her şey tarafından açığa çıkarılabilir.

Hextech Ejderi

  • Standart Güçlendirme

Son vuruşu yapan takıma saldırı hızı ve yetenek hızı verir (yük başına 5 Yetenek Hızı ve %5 Saldırı Hızı).

  • Ejder Ruhu

Bir takım Hextech Ejderi Ruhu’nu ele geçirdiğinde orta ölçüde bir bekleme süresine sahip özel bir yetenek kazanır. Bu yetenek, normal saldırılarına ve yeteneklerine rakipleri yavaşlatan bir zincirleme yıldırım ekler.

  • Yüzey Şekilleri

Yüzey şekilleri Hextech Ejderi için değiştiğinde haritada hex-geçit çiftleri ortaya çıkar ve şampiyonlar bu geçitleri kullanarak hızlıca haritada seyahat edebilir. Hex-geçitler kısa bir yoğunlaşmanın ardından etkinleşir (bu yoğunlaşma sersemletme etkileri veya hasarla engellenebilir) ve oyuncuyu hızlıca haritadaki diğer ilgili hex-geçide gönderir.

Harita Hedefi Ödülleri

Harita hedefi ödülleri yalnızca bir takım yeterince geriye düştüğünde etkinleşir ve her iki takım için de mini haritada işaretlenir. Eğer gerideki takım etkin bir ödülü olan bir hedefi ele geçirirse, takımın tüm üyeleri hedef ödülü altınını paylaşır.

Hedef ödülleri dört etmene göre hesaplanır: XP farkı, altın farkı, ejder farkı ve kule farkı. Etkin bir ödüle sahip bir hedef alındığında kazanılan taban ilave altın değerleriyse şöyledir:

  • Baron/Kadim Ejderha – 500 Altın
  • Ejder/Vadi’nin Alameti – 500 Altın
  • Dış Kule – 250 Altın
  • İç Kule – 400 Altın
  • Üs Kulesi – 400 Altın

Kaybeden takım daha da geriye düştükçe bu taban miktarlar fazladan %60’a kadar artabilir.

Hedef ödülleri etkinleşirken 15 saniyelik bir uyarı süresine sahiptir ve kaybolurken 15 saniye daha haritada kalırlar. Bu süre, kaybeden takım hedef ödülüyle çatışmada kaldığı sürece devam edebilir.

Eşyalar

Parçalanmış Kraliçe’nin Tacı

  • 70 Yetenek Gücü
  • 250 Can
  • 600 Mana
  • 20 Yetenek Hızı

-Müdafaa altındasın, alınan hasar %50 azalır. Müdafaa bir şampiyondan hasar aldıktan sonra 1,5 saniye devam eder.

-Müdafaa altındayken seviyeye bağlı olarak 10-40 Yetenek Gücü kazanırsın.

-(40 saniye boyunca şampiyonlardan hasar almazsan Müdafaa yenilenir.)

-İhtişamlı Pasif: %1 Hareket Hızı ve 50 Can

Denge Örtüsü

  • 200 Can
  • 20 Yetenek Hızı
  • 30 Zırh
  • 30 Büyü Direnci

-Pişmanlık: Şampiyonları hareketsiz bıraktıktan ya da hareketsiz bırakıldıktan sonra o şampiyon ve yakındaki tüm rakiplere Pişmanlık uygulanır, aldıkları hasar 5 saniyeliğine %12 artar.

-İhtişamlı Pasif: Diğer tüm efsanevi eşyalara 5 Zırh ve Büyü Direnci sağlar.

Buz Ateşi Eldiven

  • 350 Can
  • 25 Zırh
  • 25 Büyü Direnci
  • 20 Yetenek Hızı

-Alev Kusan: Hasar vermek veya almak yakınındaki rakiplere 3 saniyeliğine her saniye 12 + (%1 İlave Can) Büyü Hasarı vermeye başlamanı sağlar (minyonlara %25, canavarlara %150 daha fazla hasar verir).

– Karbağı: Saldırılar 1,5 saniyeliğine içindeki tüm rakiplere büyü hasarı veren bir buz alanı oluşturur. Alandan geçen rakipler yavaşlar.

-İhtişamlı Pasif: Diğer tüm efsanevi eşyalara 100 Can ve %6 Boyut Artışı sağlar.

Turbo Kimyasal Tankı

  • 350 Can
  • 25 Zırh
  • 25 Büyü Direnci
  • 20 Yetenek Hızı
  • Aktif – Süper Güç: Rakiplere veya rakip kulelere doğru ilerlerken 4 saniyeliğine %40 hareket hızı kazanırsın. Bir rakibin yakınına geldiğinde (veya 4 saniyenin ardından) etrafa bir şok dalgası saçarak yakınındaki şampiyonları 1,5 saniyeliğine %50 yavaşlatırsın (90 saniye bekleme süresi).
  • Yakıt: Hareket etmek ve hasar vermek Kimyasal Tankını doldurur. 100 yüke ulaştıktan sonraki ilk normal saldırın yakındaki tüm rakiplere büyü hasarı verir (minyonlara %25, canavarlara %175 daha fazla hasar verir).
  • İhtişamlı Pasif: Diğer tüm efsanevi eşyalara 5 Yetenek Hızı ve 50 Can sağlar.

Yaklaşan Kış

  • 400 Can
  • 500 Mana
  • 15 Yetenek Hızı

-Haşmet: Azami mananın %8’ine eşdeğer ilave can sağlar.

-Mana Yüklemesi: Hedeflere yetenek veya saldırı isabet ettirmek bir yük tüketir ve 3 İlave Mana kazandırır. Hedef şampiyonsa ilave ikiye katlanır. Bu eşya en fazla 360 Mana sağlayabilir ve bunu yaptığında Son Kış’a dönüşür.

Son Kış

  • 400 Can
  • 860 Mana
  • 15 Yetenek Hızı

-Haşmet: Azami mananın %8’ine eşdeğer ilave can sağlar.

-Sonsuzluk: Bir rakip şampiyonu hareketsiz bırakmak veya yavaşlatmak (sadece yakın dövüşçüler için), mevcut mananın %3’ünü tüketir ve 3 saniyeliğine kalkan verir. Yakınında birden fazla rakip varsa kalkan %80 artar.

Aksiyom Akımı

  • 55 Saldırı Gücü
  • 10 Zırh Deşme
  • 25 Yetenek Hızı

-Tazele: Bir şampiyon senden hasar aldıktan sonraki 3 saniye içinde katledilirse ultinin bekleme süresinin %25’i iade edilir.

Gölgealev

  • 80 Yetenek Gücü
  • 250 Can

-Şampiyonlara hasar verirken hedefin mevcut canına bağlı olarak 10-20 Büyü Nüfuzundan faydalanırsın. (Hedef 1000 Can veya altındayken en yüksek değer, 2500 Can veya üstündeyken en yüksek değer).

-Hedef yakın zamanda kalkanlardan etkilenmişse büyü nüfuzu en yüksek değere çıkar.

Kozmik Hızlandırıcı

  • 60 Yetenek Gücü
  • 250 Can
  • 30 Yetenek Hızı
  • %5 Hareket Hızı

-Şampiyonlara 3 farklı saldırı veya yetenekle hasar verdikten sonra çatışmadan çıkana kadar azalarak %15’e düşecek şekilde %30 Hareket Hızı ve 40 Yetenek Gücü kazanırsın.

Ufukgetiren

  • 110 Yetenek Gücü
  • 150 Can

-Artık yavaşlatmalar da Ufukgetiren’i tetikliyor. (Buna Rylai’nin Kristal Asası da dahil.)

Uğursuz Koruma

  • 110 Yetenek Gücü
  • 150 Can

-Artık yavaşlatmalar da Ufukgetiren’i tetikliyor. (Buna Rylai’nin Kristal Asası da dahil.)

Uğursuz Koruma

  • 60 Yetenek Gücü
  • 450 Can

-Bir şampiyona yetenek hasarı vermek onun 4 saniye boyunca yanarak her saniye azami canının 2 / %1,2 Azami Can oranında büyü hasarı almasını sağlar.

İlave canının %2’sini yetenek gücüne dönüştürür.

Seraph’ın Şefkati

  • 80 Yetenek Gücü
  • 860 Mana
  • 250 Can

-İlave mananın %1,3’üne eşdeğer yetenek hızı kazanırsın.

-Harcadığın mananın %40’ına eşdeğer can yeniler. Kullanım başına en fazla 25-50 (+ %10 Yetenek Gücü) Can yeniler.

-(Etkinleştirilip kapatılabilen yetenekler de saniye başına aynı miktarda can yeniler.)

Doğanın Kudreti

  • 350 Can
  • 70 Büyü Direnci
  • %5 Hareket Hızı

-Soğurma: Rakip şampiyonlardan büyü hasarı almak bir Sarsılmaz yükü kazandırır (maksimum 6). Rakipleri hareketsiz bırakan etkiler ilave 2 yük kazandırır.

-Dağılım: 6 Sarsılmaz yükün varken aldığın büyü hasarı %20 azalır ve hareket hızın %10 artar.

Şövalyenin Adağı

  • 400 Can
  • 10 Yetenek Hızı
  • %150 Taban Can Yenilenmesi

-Aktifi – Teminat: Bu güce Layık bir takım arkadaşı belirlersin.

-Fedakârlık: Layık takım arkadaşın yakınındayken, aldığı hasarın %10’unu sana yönlendirir ve şampiyonlara verdiği hasarın %8’i kadar iyileşirsin. Layık takım arkadaşının canı %30’un altındaysa hasar azaltma %20’ye yükselir.

Cehennem Maskesi

  • 400 Can
  • 30 Büyü Direnci
  • 10 Yetenek Hızı

-Tuz Buz Et: Yakınındaki rakip şampiyonları lanetler ve büyü dirençlerini düşürürsün. Lanetlenen rakip başına 7 Büyü Direnci kazanırsın.

Rünler

Ölümcül Tempo

  • En az bir şampiyona isabet eden her saldırı için 6 saniyeliğine saldırı hızı kazanırsın. Bu etki 6 defaya kadar birikir.
  • Etki azami değere ulaştığında saldırı menzili de kazanırsın ve saldırı hızı sınırın 3’e çıkar.

Buzul Takviyesi

  • Bir rakip şampiyonu hareketsiz bırakmak o şampiyondan sana ve yakındaki diğer şampiyonlara doğru 3 buzul ışın çıkarır. Işınlar birkaç saniyeliğine, rakipleri %40 yavaşlatan ve (sen hariç) takım arkadaşlarına verdikleri hasarı %15 azaltan donmuş alanlar oluşturur.

İlk Vuruş

  • Bir rakip şampiyona o sana hasar vermeden önce bir saldırı veya yetenekle hasar vermek 5 Altın ve 3 saniyeliğine İlk Vuruş kazandırır. İlk Vuruş şampiyonlara yönelik saldırılarının ve yeteneklerinin %12 İlave Hasar vermesini sağlar ve bu İlave Hasarın %100’üne (menzilli şampiyonlar için %70’ine) eşdeğer miktarda altın kazandırır.

Diğer

Yampiri Yengeç

İlk yampiri Yengeç’in erken vakitte oyunun sonucunu belirlemede etkili olacağı düşünülüyor. Dolayısıyla karşılaşmaların daha hızlı sonuca bağlanmasını sağlıyor. Artık yengeç narin olduğundan dolayı sizin ya da rakibinizin onu yenmesi daha kolaylaşacak. Böylece her iki tarafta daha hızlı şekilde güvenli bölgelere dönebilecek.

İlk Yampiri Yengeç artık %35 daha az cana sahip, %80 daha az XP veriyor ve değerinin düştüğü belli olsun diye cüsse olarak da daha küçük.

Önceki içerikG2, Kadın Valorant Takımı G2 Gozen Duyuruldu
Sonraki içerikValorant Yeni Ajan Hakkında İpuçları Sızdırıldı

BU İÇERİĞE YORUM YAP

Yorumunuzu girin!
Adınızı lütfen buraya girin