Astralis’in yıldız oyuncularından Lukas “gla1ve” Rossander ve şimdilerde sunuculuk ve yayıncılık yapan eski profesyonel oyuncu Jacob “Pimp” Winneche, mevcut maçların çok uzun sürdüğünü, buna çözüm olarak eski CS 1.6′da ve Valorant‘ta kullanılan MR12 round sistemine geçilmesi gerektiğini söyledi.
Mevcut sistemde round sistemi MR15 üzerinden oynanıyor yani bir yarıda oynanabilecek en fazla round sayısı 15 fakat round sayısının yanı sıra Gla1ve‘in de üzerinde durduğu gibi bomba patlama süresi, satın alma süresi gibi değişikliklerle birlikte oyuna toplamda 10 dakika fazladan eklenmiş oluyor.
The more I watch professional Counter Strike, the more convinced I get that mr12 is more than enough to determine the better team.
Mr15 with the current money system ain’t needed…
Thoughts?
— Jacob “Pimp” Winneche (@PimpCS2) May 13, 2020
Jacob “Pimp” Winneche’in attığı Tweet’in ardından bu tartışmaya gla1ve‘de dahil olarak hem Pimp’e hak verdi hem de maçların olması gerekenden daha uzun sürdüğünden bahsetti.
This. Early days csgo 30 rounds would last for about 45 minutes, today it is atleast an hour i believe.
Reasons:
– Bombtimer changed from 40 to 45
– Freezetime changed from 15 to 20
– Roundtime changed from 1 minute and 45 to 1 minute and 55 i believe.
– Timeouts https://t.co/SILDIJUtrz— Łukasz Rossander (@gla1ve_csgo) May 14, 2020
Epitácio “TACO” de Melo ise aynı tartışmaya bir başka bakış açısı getirerek tabanca rauntlarının olması gerekenden çok daha fazla önemli olacağının ve bu durumun büyük bir probleme yol açacağını söyledi.
Hem oyunu daha güncel tutması hem de değişiklik olması adına bu tür güncellemeler yapılmasının gerekli olduğunu düşünüyoruz, peki siz de mevcut sistemde hem profesyonel maçları izlerken hem de kendi oyunlarınızı oynarken çok uzun sürdüğünü düşünüyor musunuz? Fikirlerinizi bizle paylaşmayı unutmayın.