Riot Games, LoL Dünya Şampiyonası ( Worlds 2020 ) Yayını için Dünyanın En Gelişmiş Karma Gerçeklik Sahnesini Oluşturuyor.

Ses Getirecek Bir Worlds 2020 Finali

League of Legends Dünya Şampiyonası Finali için yepyeni bir deneyimin kapılarını aralıyor. League of Legends rekabetini somutlaştıran ve alanında çığır açan yayın deneyimleri üretmek için her sene farklı projeler geliştiren şirket, bu sene de ses getirecek bir Worlds Finali yayını planlıyor.

Riot Games, 2017 Dünya Şampiyonası’nda Kuş Yuvası’nın üstünde gerçek boyutlu bir ejderha uçurmuştu. 2018 Finali’nde müzik grubu K / DA’ya sahnede AR muadillerinin eşlik ettiği görsel bir şölen düzenlemişti. Bunun yanı sıra geçen yıl Paris’teki AccorHotels Arena’da kullanılan Holonet teknolojisi ile adından söz ettirmişti.

En Ayrıntılı Karma Gerçeklik (XR)

Bu yıl League of Legends Worlds 2020 finaline doğru girerken, Riot Games, dünyanın şimdiye kadar gördüğü en ayrıntılı karma gerçeklik (XR) aşamasına sahip birinci sınıf spor yayını olma iddiasını daha da artırdı. Şirket, 40’tan fazla XR sanatçısı ve teknisyeninin yardımıyla, karma gerçeklik ortamlarını gerçek zamanlı olarak 32K çözünürlükte ve saniyede 60 kare sunabilen değiştirilmiş bir Unreal Engine sürümü kullanacak.

Kamera Arkası

2020 Dünya Şampiyonası Baş Yapımcısı Nick Troop ve ortak yapımcı Possible’ın Kreatif Direktörü Michael Figge’nin de görüşlerini paylaştığı kamera arkası videosu;

Worlds 2020 Tech - Behind The Scenes

 

BU İÇERİĞE YORUM YAP

Yorumunuzu girin!
Adınızı lütfen buraya girin