REKLAMmonsters reloaded advertisement

Teamfight Tactics 11.2 yama notları bugün yayımlandı. Riot Games, 11.2 yamasında Teamfight Tactics’e yeni arenalar ekleyecek ve yeni özellikler getirecek.

11.2 Yama Notları

 

Yeni Minik Efsane Çeşitleri

       

Mantı Peri         Porselen Çalageyik   Ay Festivali Choncc  Ay Canavarı Choncc

       

Ay Festivali            Ay Canavarı              Ay Festivali Shisa    Ay Canavarı Shisa

Hiddetboynuz        Hiddetboynuz

 

Yeni Arenalar

 

Yeni Yollar Kartı II ve Yollar Özel Kartı II

  • Yollar Kartı II’de de tıpkı önceki kartlar gibi XP biriktirerek bedelsiz ödüller açabileceksiniz. Fakat daha fazla ödül istiyorsanız, Yollar Özel Kartı II’yi 1295 RP karşılığında alabilirsiniz.
  • Yollar Özel Kartı II’yle yalnızca bu sete özel kişiselleştirme özelliklerini açabilirsiniz. Bunlara minik efsaneler, çatapatlar, arenalar ve çok daha fazlası dahil.

Dereceli Değişiklikleri

Sunucuya Göre Şampiyonluk ve Üstatlık Kontenjanı Ayarlamaları

  • Brezilya: 50/100 (değişmedi)
  • AB İskandinav ve Doğu: 50/100 ⇒ 100/200
  • AB Batı: 200/500 ⇒ 200/400
  • Kore: 200/500 ⇒ 300/600
  • Latin Amerika Kuzey: 50/100 ⇒ 30/60
  • Latin Amerika Güney: 50/100 ⇒ 30/60
  • Kuzey Amerika: 100/200 ⇒ 250/500
  • Japonya: 20/30 ⇒ 50/100
  • Okyanusya: 50/100 ⇒ 100/200
  • Filipinler: 50/100 ⇒ 20/40
  • Rusya: 20/30 ⇒ 20/40
  • Singapur: 20/30 ⇒ 20/40
  • Tayland: 20/30 ⇒ 20/40
  • Türkiye: 50/100 (değişmedi)
  • Tayvan: 50/100 (değişmedi)
  • Vietnam: 300/700 ⇒ 450/900

Yollar Dereceli Dönemi II, bu yamada başlıyor!

  • Dereceniz hafif bir sıfırlama sonrası bir aşama düşecek. Mesela şu anda Altın II’deyseniz, Gümüş II’ye yerleşeceksiniz.
  • Oyunda çok iyiyseniz ve şu anda Ustalık veya üstündeyseniz, Elmas IV’ten başlayacaksınız.
  • Sıfırlamanın ardından 5 yerleştirme oyunu oynayacaksınız. Yani yeni dönemin ilk 5 dereceli oyununda ilk dörde giremezseniz LP kaybetmeyeceksiniz. Ayrıca ilk dörde girmeyi başarırsanız, ilave LP kazanacaksınız. İyi şanslar!

Dereceli Ödülleriniz Dağıtıma Çıkmak Üzere

  • Kendinizi ifade etmek için sabırsızlandığınızı biliyoruz, bu yüzden Altın ve üstü aşamalardaki oyuncuların ödüllerini 11.3 Yaması’nda getireceğiz!

Sistemler

Fenerler

  • Fenerler bazen oyunun çeşitli anlarında çıkabilen yeni set ortası mekaniğimiz. Bileşen eşyalar, Hileli Zar, altın ve çok daha fazlasını içerebilirler.

Seçilmişlerin Çıkma İhtimali

  • 6. Seviye: 15/45/40/0/0 ⇒ 0/60/40/0/0
  • 8. Seviye: 0/15/45/40/0 ⇒ 0/0/60/40/0
  • 9. Seviye: 0/0/15/45/40 ⇒ 0/0/0/60/40
  • Seçilmiş birimlerin çıkma ihtimallerini birazcık azalttık. Bunu burada yazmasaydık değişikliği muhtemelen fark etmezdiniz. Artık her zaman istediğiniz kompozisyonu oluşturmak bir tık daha zor.

Çember Değişiklikleri

  • İlk çemberdeki savunmaya yönelik tüm bileşen eşyalar kaldırıldı. 2 TEK Kılıcı, 2 Nişancı Yayı, 2 Aşırı Büyük Sopa, 2 Tanrıça’nın Gözyaşı ve 1 İdman Eldiveni’yle değiştirildiler.

Yeni Özellikler

Ejder Ruhlu

  • Çatışmada ilk hasar alan ejder ruhlu takım arkadaşları, Ejderin Lütfu etkisini kazanır. Lütfa sahip birimler ilave nitelikler kazanır ve her 5 saldırıda bir ejder ruhu patlaması oluşturarak hedefin azami canının %50’sine eşdeğer miktarda büyü hasarı verir.
  • Bu birim katledildiğinde etki en yakınındaki, lütfu olmayan bir ejder ruhlu takım arkadaşına geçer.
  • (3) Ejder Ruhlu: %40 Yetenek Gücü ve Saldırı Hızı sağlayan 1 lütuf
  • (6) Ejder Ruhlu: %80 Yetenek Gücü ve Saldırı Hızı sağlayan 3 lütuf
  • (9) Ejder Ruhlu: %160 Yetenek Gücü ve Saldırı Hızı sağlayan 6 lütuf

Şöhretli

  • (3) Şöhretlilerin yetenekleri, geçmiş kahramanlıklarıyla ilgili hikâyeler sayesinde güçlenir.

İnfazcı

  • İnfazcıların saldırıları ve yetenekleri, canı belli bir eşiğin altında olan hedeflere her zaman kritik vuruş yapar.
  • (2) İnfazcı: Canı %33’ün altındaki hedefler
  • (3) İnfazcı: Canı %66’nın altındaki hedefler
  • (4) İnfazcı: Canı %99’un altındaki hedefler

Biçici

  • Biçiciler, kendi canları azaldıkça güçlenen bir can çalma etkisi kazanır ve hedefin eksik canına bağlı olarak artacak şekilde ilave hasar verir.
  • (3) Biçici: %15 ila %30 Can Çalma ve İlave Hasar
  • (6) Biçici: %25 ila %50 Can Çalma ve İlave Hasar

Sömürücü

  • Tüm takım arkadaşları yetenek ve saldırılarla verdiği hasarın bir kısmını iyileşme olarak kazanır.
  • (2) Sömürücü: Takım arkadaşları için %10, sömürücüler için %40 İyileşme
  • (4) Sömürücü: Takım arkadaşları için %25, sömürücüler için %100 İyileşme

Korkusuz

  • Korkusuzlar savaşın heyecanının tadına varmak ister ve her iki saldırıda bir atılır. Her atılmanın ardından kendilerine azami canlarının %10’una eşdeğer miktarda kalkan verirler ve sonraki saldırılarında 2 atış yaparak stil notu kazanırlar.
  • Azami stil notuna ulaştıklarında yeteneklerini kullanırlar.

Demirci

  • Demirciler katıldıkları her çatışmadan sonra yadigâr üretiminde ilerleme kaydeder. Yıldız seviyeleri ne kadar yüksekse, o kadar hızlı çalışırlar. Bir yadigâr tamamlandıktan sonra, takım arkadaşlarına verilebilir.
  • Her takım arkadaşı yalnızca bir yadigâra sahip olabilir.

Yeni Şampiyonlar

Nasus

  • Ulvi/Sömürücü
  • 1. Aşama
  • Çürü: Nasus yüzdelik canı en yüksek rakibi çürüterek ona 5 saniye boyunca 400/600/850 Büyü Hasarı verir ve süre boyunca saldırı hızı ve hareket hızını %50 azaltır.

Tristana

  • Ejder Ruhlu/Keskin Nişancı
  • 1. Aşama
  • Seri Ateş: Tristana ejderini gaza getirerek 3 saniyeliğine saldırı hızını %50/60/80 arttırır ve isabet halinde saldırılar 30/60/90 İlave Büyü Hasarı verir.

Brand

  • Ejder Ruhlu/Büyücü
  • 1. Aşama
  • Ejderalevi Sütunu: Brand kısa bir gecikmenin ardından en yüksek cana sahip rakibin altındaki zemini patlatarak bölgedeki rakiplere 200/300/500 Büyü Hasarı verir. Patlama alanının merkezindeki rakipler 1,5/2/3 saniyeliğine sersemler.

Vladimir

  • Çağrıcı/Sömürücü
  • 2. Aşama
  • Kan Nakli: Vladimir hedefine 350/500/750 Büyü Hasarı verir. Yakınındaki tüm takım arkadaşları verilen hasarın %40’ına eşdeğer miktarda iyileşir.

Braum

  • Ejder Ruhlu/Öncü
  • 2. Aşama
  • Kapı Gibi: Braum 4 saniye boyunca kalkanını en uzaktaki rakibe doğru kaldırarak bu yönden alınan hasarı %75/80/90 azaltır.

Rakan

  • Kadim Orman/Muhafız
  • 2. Aşama
  • Zarif Uçuş: Rakan saldırı menzilindeki en uzaktaki rakibe atılarak deşip geçtiği tüm birimleri 2,5/3/4 saniyeliğine silahsız bırakır ve hedefini kışkırtır. Daha sonra Rakan 4 saniyeliğine 300/550/950 Kalkan kazanır.

Nautilus

  • Şöhretli/Öncü
  • 2. Aşama
  • Patlayan Krater: Nautilus hedefinin altındaki zemini patlatarak rakibi havaya savurur, 3/4/5 saniyeliğine sersemletir ve ona 300/450/1000 Büyü Hasarı verir.
  • Şöhretli İlavesi: Nautilus aldığı hasarı 5 saniyeliğine %60 azaltır.

Sivir

  • Çağrıcı/Keskin Nişancı
  • 3. Aşama
  • Av Peşinde: Sivir 2 hücrelik bir alan içindeki takım arkadaşlarına 5 saniyeliğine %40/50/70 İlave Saldırı Hızı sağlar. Ayrıca süre boyunca kendisi 100/200/400 İlave Saldırı Gücü kazanır.

Shyvana

  • Dövüşçü/Ejder Ruhlu
  • 3. Aşama
  • Ejderin Öfkesi: Shyvana mevcut hedefinden en fazla 2 hücre uzağa atılır ve Ejderha Biçimi’ne dönüşerek 60 saniyeliğine saldırılarını menzilli hale getirir. Shyvana, Ejderha Biçimi’ndeyken %40/45/50 İlave Can ve 30/60/120 Saldırı Gücü kazanır. Ayrıca normal saldırıları isabet ettiği rakipleri 2 saniyeliğine yakarak toplamda 150/300/600 İlave Büyü Hasarı verir.

Darius

  • Ganimetçi/Biçici
  • 3. Aşama
  • Şans Giyotini: Darius baltasını bir rakibin üstüne indirerek ona 550/800/1300 Büyü Hasarı verir. Darius bu saldırı sırasında durdurulamaz olur. Saldırı hedefi katlederse, Darius yeteneğini %25 daha az hasar verecek şekilde hemen bir kez daha kullanır.

Neeko

  • Şöhretli/Mistik
  • 3. Aşama
  • Ruh Çiçeği: Neeko rasgele bir hedefe üç defa patlayarak 150/225/375 Büyü Hasarı veren bir tohum fırlatır. Her patlama yeteneğin etki alanını bir hücre genişletir.
  • Şöhretli İlavesi: Üçüncü patlama güçlenerek 300/450/900 Büyü Hasarı verir.

Kayle

  • Ulvi/İnfazcı
  • 4. Aşama
  • Yükseliş: Kayle yükselir ve saldırıları isabet alan rakiplere 100/185/500 İlave Büyü Hasarı veren dalgalar gönderir.

Olaf

  • Ejder Ruhlu/Biçici
  • 4. Aşama
  • Ragnarok: Olaf çatışmanın geri kalanı boyunca %150/175/350 Saldırı Hızı ve kitle kontrolü etkilerine karşı bağışıklık kazanmanın yanı sıra, önündeki koni şeklindeki alanı biçerek %40/45/50 Fiziksel Hasar verir.

Aurelion Sol.

  • Ejder Ruhlu/Büyücü
  • 4. Aşama
  • Yıldırımın Sesi: Aurelion Sol en uzaktaki rakibe doğru bir hat üstünde yıldırım püskürterek isabet alan tüm rakiplere 350/550/1750 Büyü Hasarı verir ve onları 10 saniyeliğine aşırı yükler. Eğer rakip zaten aşırı yüklenmişse, Aurelion Sol bu etkiyi tüketerek %50 İlave Hasar verir.

Xayah

  • Kadim Orman/İnfazcı/Muhafız
  • 4. Aşama
  • Tüy Fırtınası: Xayah havaya sıçrayarak hedef alınamaz ve hasar görmez hale gelir. Bu sırada tüy bıçaklarını fırlatarak koni şeklindeki bir alan içindeki rakiplere saldırı gücünün %250/275/325’ine eşdeğer miktarda fiziksel hasar verir. Daha sonra Xayah tüylerini geri çekerek isabet alan rakiplere tüy başına 100/200/400 Büyü Hasarı verir.

Cho’Gath

  • Dövüşçü/Şöhretli
  • 4. Aşama
  • Kazıklı Zemin: Cho’Gath büyük bir alanı patlatarak 200/400/1500 Büyü Hasarı verir ve alandaki tüm rakipleri 2/2,5/8 saniyeliğine havaya savurur.
  • Şöhretli İlavesi: Cho’Gath tahtadaki tüm rakipleri havaya savurur.

Tryndamere

  • Düellocu/Cengâver
  • 4. Aşama
  • Biçerdöner: Tryndamere bir hat üstündeki en çok rakibi etkileyecek yöne doğru dönerek atılır. Yolundaki rakiplere saldırı gücünün %140’ına eşdeğer miktarda hasar verir ve sonraki üç normal saldırısını fazladan %75/100/200 Hasar verecek şekilde güçlendirir.

Swain

  • Ejder Ruhlu/Sömürücü
  • 5. Aşama
  • Ejder Yükselişi: Swain 6 saniyeliğine Ejderha Biçimi’ne dönüşür. Ejderha Biçimi’ndeyken %60/75/100 Azami Can kazanır ve 2,5/2,5/5 hücrelik bir alan içindeki rakiplere her saniye 75/150/1000 Büyü Hasarı verir. Ayrıca her 2 saniyede bir önündeki koni şeklindeki alana alev püskürterek 175/350/5000 Büyü Hasarı verir, 10 saniyeliğine rakiplerin iyileştirme etkilerini %50 zayıflatır ve süre boyunca hedefleri yakarak onlara azami canlarının %25’ine eşdeğer miktarda gerçek hasar verir.

Ornn

  • Demirci/Kadim Orman
  • 5. Aşama
  • Ez: Ornn en uzaktaki rakibin arkasında bir elemental ortaya çıkarır ve onu kendisine doğru çağırır. Elementalden isabet alan rakiplerin saldırı hızını 3 saniyeliğine %50 azaltır ve onlara 150/250/750 Büyü Hasarı verir. Elemental Ornn’la karşılaşırsa, Ornn ona kafa atarak canavarı uzaktaki başka bir rakibe yönlendirerek hedefleri 1,5/2/15 saniyeliğine sersemletir ve onlara 150/250/750 Büyü Hasarı verir.

Samira

  • Korkusuz/Keskin Nişancı/Biçici
  • 5. Aşama
  • Cehennem Tetiği: Samira atılıp durdurulamaz hale gelerek 2 saniye boyunca 2,5 hücrelik bir alan içindeki 3 rakibe saniyede 3/3/10 atış yapar. Her bir atış saldırı gücünün %50/60/100’üne eşdeğer miktarda fiziksel hasar verir. Samira süre boyunca %100 Sakınma İhtimali kazanır.

Kaldırılanlar

Kaldırılan Özellikler

  • Gözalıcı
  • Alacakaranlık
  • Avcı
  • Ay Işığı
  • Gölge

Kaldırılan Şampiyonlar

  • Sylas
  • Aphelios
  • Vayne
  • Thresh
  • Riven
  • Cassiopeia
  • Lillia
  • Warwick
  • Ashe
  • Lux
  • Ezreal
  • Evelynn
  • Kayn
  • Nami
  • Hecarim
  • Jinx
  • Xin Zhao
  • Jhin
  • Ahri

Özellikler

Denge ve Ayarlamalar

  • Suikastçıların Kritik Vuruş Hasarı: 30/60/90 ⇒ 25/60/100
  • Suikastçıların Kritik Vuruş İhtimali: 10/25/40 ⇒ 10/30/55
  • Dövüşçüler artık canın yanı sıra 20/40/80/150 İlave Saldırı Gücü de kazanıyor.
  • Dövüşçülerin Canı: 400/800/1200/1800 ⇒ 400/700/1100/1600
  • Çağrıcı Galio’nun Canı: 800/1400/2000 ⇒ 800/1325/2000
  • Çağrıcı Galio’nun Saldırı Gücü: 75/160/280 ⇒ 80/175/330
  • Çağrıcı Galio’nun Yıldız Seviyesi Çarpanı: %14 ⇒ %16
  • Düellocuların Yük Başına Saldırı Hızı: 12/20/35/60 ⇒ 15/25/40/60
  • Kadim Orman Şampiyonlarının Yük Başına Zırh ve Büyü Direnci: 20/30/40 ⇒ 15/25/40
  • Aydınların Mana İlavesi: %50/70/100 ⇒ %50/100/150
  • Ganimetçilerin 0 Yenilgideyken Ortalama Altın Kazancı: 2,5 Altın ⇒ 2,2 Altın
  • Ganimetçilerin 1 Yenilgideyken Ortalama Altın Kazancı: 6 Altın ⇒ 5,5 Altın
  • Muhafızların Kalkanı: 150/225/350 ⇒ 125/200/250
  • Büyücülerin Yetenekleri İki Defa Kullanma Eşikleri: 3/6/9 ⇒ 3/5/7
  • (3) Büyücü: %80 Yetenek Gücü
  • (5) Büyücü: %105 Yetenek Gücü
  • (7) Büyücü: %135 Yetenek Gücü
  • Mistiklerin Büyü Direnci İlavesi: 40/100/200 ⇒ 40/120/300
  • Keskin Nişancı Atışlarının Sekme Sayısı: 1/2/3 ⇒ 2/3/4
  • Sekme Başına Hasar Azalması: %55/50/45 ⇒ %65/50/30
  • Ruh Yenilenmesi: Ruh özelliği, artık bir ruh şampiyonu ilk kez yeteneğini kullandığında sabit saldırı hızı sağlıyor.
  • (2) Ruh: %20 Saldırı Hızı
  • (4) Ruh: %40 Saldırı Hızı
  • Cengâverlerin Canı: 200/450/700 ⇒ 250/500/850
  • Cengâverlerin Yetenek Gücü: 20/40/70 ⇒ 25/50/85
  • Cengâverlerin Canı: 200/450/700 ⇒ 250/550/850
  • Cengâverlerin Yetenek Gücü: 20/40/70 ⇒ 25/55/85
  • Öncülerin Zırh İlavesi: 120/300/750/2000 ⇒ 100/250/500/1000
  • Öncüler artık 20/40/70/100 Büyü Direnci de kazanıyor.

Şampiyon Değişiklikleri

1. Aşama

  • Diana’nın Özellikleri: Ay Işığı/Suikastçı ⇒ Ruh/Suikastçı
  • Diana’nın Canı: 500 ⇒ 550
  • Diana’nın Saldırı Hızı: 0,65 ⇒ 0,7
  • Diana’nın Yeteneğinin Küre Hasarı: 70/80/90 ⇒ 90/100/110
  • Diana’nın Yeteneğinin Kalkanı: 200/300/400 ⇒ 200/300/450
  • Diana’nın Yeteneğinin Küre Sayısı: 4/5/6 ⇒ 4/5/7
  • Fiora’nın Yeteneğinin Sersemletme Süresi: 1,5/2/3 saniye ⇒ 2/2,5/4 saniye
  • Fiora’nın Seçilmiş İlavesi: Azami Mana Azaltması ⇒ Can
  • Nidalee’nin Manası: 0/80 ⇒ 0/70

2. Aşama

  • Janna’nın Manası: 30/60 ⇒ 40/70
  • Pyke’ın Özellikleri: Çağrıcı/Suikastçı ⇒ Çağrıcı/Suikastçı/Biçici
  • Pyke’ın Manası: 75/125 ⇒ 60/120
  • Pyke’ın Yetenek Hasarı: 125/200/375 ⇒ 100/175/275
  • Teemo’nun Yetenek Hasarı: 300/400/900 ⇒ 250/400/900
  • Zed’in Özellikleri: Ninja/Gölge ⇒ Ninja/Biçici
  • Zed’in Saldırı Hızı: 0,75 ⇒ 0,8

3. Aşama

  • Kalista’nın Saldırı Hızı: 0,9 ⇒ 1,0
  • Katarina’nın Yeteneğinin İpucu Düzeltmesi: 600/900/1800 ⇒ 600/900/1650
  • Kindred’ın Özellikleri: Ruh/Avcı ⇒ Ruh/İnfazcı
  • Kindred’ın Yetenek Hasarı: 450/650/1000 ⇒ 400/600/1000
  • Veigar’ın Saldırı Hızı: 0,6 ⇒ 0,65

4. Aşama

  • Aatrox’un Yetenek Hasarı: 250/450/1250 ⇒ 350/550/1500
  • Morgana’nın Özellikleri: Aydın/Gözalıcı ⇒ Aydın/Sömürücü
  • Morgana’nın yeteneği artık onu verilen hasarın belli bir bölümüne eşdeğer miktarda iyileştirmiyor. Yetenek artık alandaki rakiplerin saldırı gücünü %40 azaltıyor.
  • Morgana’nın yeteneği artık büyü direnci eksiltmiyor.
  • Sejuani’nin Manası: 70/150 ⇒ 80/160

5. Aşama

  • Azir’in Yeteneğinin Havaya Savurma Süresi: 2 saniye ⇒ 1,5 saniye
  • Azir’in Yeteneğinin Yavaşlatma Süresi: 4 saniye ⇒ 3 saniye
  • Lee Sin’in Yetenek Hasarı: 250/450/1000 ⇒ 200/375/1000
  • Yone’nin Yeteneğiyle Azalttığı Zırh ve Büyü Direnci: %60 ⇒ %40
  • Yone’nin yetenek işaretleri artık yalnızca 8 saniyeliğine rakibe etki ediyor.
  • Yone’nin Yetenek Hasarı: 200/400/1000 ⇒ 350/600/1500
  • Yone’nin yeteneği artık eksik cana bağlı olarak hasar vermiyor. Bunun yerine yetenek hedefin eksik canına bağlı olarak en fazla %100 İlave Hasar olacak şekilde fazladan yüzdelik hasar veriyor.

Eşyalar

  • Güç Kadehi’nin Yetenek Gücü: 35 ⇒ 30
  • Dev Katili’nin Azami Hasarı: %90 ⇒ %80
  • Adaletin Eli’nin Hasarı ve İyileştirmesi: %45 ⇒ %40
  • Hextech Silahkılıç’ın Azami Kalkanı: 400 ⇒ 300
  • Runaan’ın Kasırgası’nın İlave Hasarı: %90 ⇒ %80
  • Statikk Hançer’in Sekmesi: 3/4/5 ⇒ 4/5/6
  • Zeke’nin Sancağı’nın İlave Saldırı Hızı: %35 ⇒ %30
  • Zz’Rot Kapısı’nın yaratığı artık aşamaya bağlı olarak 0/0/10/20/40/80/120/200 İlave Zırh ve Büyü Direnci kazanıyor.

  

   

Önceki içerik2020’nin En İyi CS:GO Oyuncusu ZywOo Oldu
Sonraki içerikDonald Trump’ın Twitch Hesabı Yine Banlandı

BU İÇERİĞE YORUM YAP

Yorumunuzu girin!
Adınızı lütfen buraya girin