Valorant ekibi, 1.04 yamasını ajan değişiklikleri ve Classic tabancasının değişiklikleriyle bizlere sundu. Peki neler değişti gelin beraber bakalım.

Valorant ekibi Raze ve Brimstone hakkındada gizli bir bilgi verdi: Brimstone ve Raze’in çok etkili olabilen ultilerini kullanmak istiyorsanız artık biraz daha uğraşmanız gerekecek. 

Ajanların Güncellemesi:

VIPER

  • Ultisi sona ermeden önce ulti dışında geçirebileceği maksimum süre arttı: 5 >>> 12 saniye
  • Viper yetenek tuşunu basılı tutarak ultisini erkenden sona erdirebilir.
  • Viper’ın İni içinde bulunan düşmanların mini harita görüşü kısıtlanır ve tespit ettikleri düşmanları mini harita aracılığıyla takım arkadaşlarına bildiremezler.
  • Viper’ın görüş kısıtlama etkisinin sınırındaki kırmızı düşman ışığının parlaklığı arttı.
  • Düşmandaki tüm kaynaklardan gelen saniye başına çürüme 10’dan 15’e çıktı.

RAZE

  •  Ulti bedeli 6’dan 7’ye çıktı.
  • Raze’in ultisi neredeyse her senaryoda oyundaki en etkili ultilerden bir tanesi. Bu kadar etkili olması sebebiyle biraz sıkça kullanıldığını düşünüyoruz. Bu yüzden, ultinin bedelini 1 arttırarak oyuncuların Nefes Kesen’le daha az karşılaşmasını planlıyoruz. Diye belirttiler.

BRIMSTONE

  • Ulti bedeli 6’dan 7’ye çıktı.
  • Kuvvet İşareti artık düşmanları güçlendirmiyor ve etki alanını düşmanlara göstermiyor.
  • Brimstone’un Kollarının Düzgünlüğü düzeltildi.

CYPHER

  • Siber Kafes artık satın alma evresinde yerden alınabiliyor.

Silah Güncellemesi:

Classic

  • Sağ fare tuşunun koşmaya bağlı isabetsizliğinin gerekenden fazla olmasına sebep olan hata giderildi.
    • Koşma, tabancalara ait genel koşma hata eğrimizi kullandığı için silaha 1,5 değerinde bir isabet cezası ekliyordu.
  • Zıplamanın isabetliliği etkilememesine sebep olan hata giderildi.
  • Koşma esnasındaki saçılma değişti: 3,4 >>> 2,1
    • Esasında bir hata düzeltmesi.
  • Zıplama esnasındaki saçılma değişti: 1,9 >>> 2,3
  • Yürüme esnasındaki saçılma değişti: 1,9 >>> 1,95
  • Çömelirken ve sabit dururken sahip olunan isabetlilik oranı %10 arttı.

Valorant ekibi sadece bunlarla kalmayıp yeni Skin Ejder Ateşine de güncellemeler geldi.

Ejder Ateşi Kaplamaları

  • Ejder Ateşi Operator kuşanma animasyonunun sesi düzenlendi.
  • Operator sürekli olarak kuşanıldığında sesin artmasına sebep olan hata giderildi.
  • Düşmanların ayak sesleri kozmetik seslerden daha yüksek önceliğe sahip.
    • Bu, düşman ayak seslerinin ateş çatırtıları ve ejderha kükremeleri gibi oynanışa etkisi olmayan kaplama ses efektlerinin sesini her zaman kısacağı anlamına geliyor.
  • Ejder Ateşi Yakın Dövüş silahını inceleme animasyonunda artık 1. ve 2. seviyeler için ses efektleri var.

Bizi Takip Edin
Facebook ● Instagram ● Twitter ●  Twitch ● Steam Grubumuz
Discord Sunucumuz ● Kaydol

BU İÇERİĞE YORUM YAP

Yorumunuzu girin!
Adınızı lütfen buraya girin