Team Solo Mid PUBG ve Rocket League Takımlarını Kapattı
Danimarka asıllı ve Espor sektöründe inanılmaz başarılara imza atmış Team Solo Mid takımı, PUBG ve Rocket League takımlarını geçtiğimiz yıllar içerisinde herhangi bir başarı getirmemesi ve büyük zorluklar çekmesi sebebi ile kapatma kararı aldı.
Today, we are making the difficult decision to release our competitive PUBG and Rocket League rosters.
We thank both teams for all their hard work and dedication.
📰: https://t.co/IGNy0Az6w4 pic.twitter.com/AexOCJpS2h— TSM (@TSM) April 11, 2020
Yolların ayrıldığı isimler
PUBG
- Fexx
- Jembty
Rocket League
- remkoe
- Metsanauris
- Mognus
- Snaski
PUBG ekibimizden mykLe, rawryy ve Braexco bizimle kalacak ve TSM başlığı altında yayın hayatlarına bizim ile beraber devam edecekler. Kulüp paylaştığı yazısında ek olarak yollarını ayırdığı her oyuncuya ve yayıncıya kariyerlerinde başarılar diledi.
TSM;İster tam zamanlı yayıncı olmayı, ister diğer kuruluşlara katılmayı isterse tamamen farklı bir şey olsun, kariyerlerinin yeni bir aşamasına geçtiklerinde başarı bulabileceklerini umuyoruz. Hayranlarımız da onları desteklemeye devam ediyor!
Haberin aslına linkten ulaşabilirsiniz:Team Solo Mid



fnatic – $110,000
mousesports – $65,000
Astralis – $53,000
Natus Vincere – $43,000
Vitality – $24,000
Virtus.pro – $15,000
BIG – $13,000
ENCE – $8,000
TYLOO – $3,000







Bad News Bears
ORDER
AGO
TeamOne
Lucid Dream








